Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op vaak aan ons gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via +31 (0)43 306 1710 of info@vijlerhof.nl

Veelgestelde vragen rondom coronamaatregelen:

Is het bezoeken van een hotel veilig?

Hotel Vijlerhof is ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er alles aan om de risico’s tot een minimum te beperken. Lees hier een uitgebreide beschrijving van de veiligheidsmaatregelen die wij getroffen hebben.

Kan ik gerechten en drankjes van de kaart bestellen op mijn hotelkamer?

Ja, dat is mogelijk. Hotel Vijlerhof biedt to go aan , zie ook www.vijlerhof.nl/afhaal

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?

Hotelgasten kunnen natuurlijk nog steeds genieten van ons Limburgse ontbijt. Vanwege de hygiënemaatregelen bieden wij een ontbijtpakket in plaats van een ontbijtbuffet.

Dit kunt u dan in het restaurant afhalen , en op de kamer gebruiken. Natuurlijk zorgen wij voor borden en bestek.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Vanwege deze onzekere periode biedt Hotel Vijlerhof een gratis omruil- en annuleringsgarantie. In overleg heeft u dan altijd de mogelijkheid om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of te annuleren.

Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?

Ja, u kunt tot op de dag van aankomst uw boeking wijzigen via 043 – 306 17 10 en in overleg uw datum veranderen naar keuze, of deze annuleren. In het geval dat de nieuwe datum duurder uitvalt dan de oorspronkelijke reservering, zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. Deze garantie is alleen geldig op nieuwe telefonische boekingen of online reserveringen via onze hotelwebsite vijlerhof.nl

Is het mogelijk om gebruik te maken van een (elektrische) fiets van het hotel?

Ja, het is mogelijk om een (elektrische) fiets te huren bij Hotel Vijlerhof.

Kan het zijn dat Vijlerhof opnieuw sluit?

Nee, Hotel Vijlerhof blijft open en zal niet opnieuw sluiten. Er is nooit sprake geweest van verplichte sluiting van de hotels. Volgens de richtlijnen van de overheid en veiligheidsregio’s is het toegestaan om als hotel open te zijn.

Wat kan ik allemaal doen in de omgeving van Vijlerhof nu veel bezienswaardigheden en evenementen vanwege corona gesloten zijn?

Bekijk onze pagina met tips van activiteiten tijdens het bezoeken van Zuid-Limburg in coronatijd.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Voor reserveringen geldt een omboek- en annuleringsgarantie.

Alle voorwaarden kunt u lezen op de pagina Reserveringsvoorwaarden.

Kunt u rekening houden met mijn dieet (glutenvrij, etc. )?

Ja, natuurlijk. Wij zijn gewend om op maat te koken en nemen dan ook de menu’s met u aan tafel door. Zijn er zeer speciale wensen, geef deze dan vooraf aan ons door.

Speciaal voor gasten die glutenvrij moeten eten, beschikt het Vijlerhof ontbijtbuffet over een ‘glutenvrij hoekje’.

Wat is de samenstelling van de diners in de arrangementen?

Elke dag is er een wisselend menu. De menu’s worden met u aan tafel doorgesproken. Samen kijken we dan of er knelpunten zijn. Er is altijd wel een alternatief gerecht voor u.

Hoe laat kunnen we eten?

De dagmenu’s serveren wij tussen 17:00 en 19:30 uur, eerder of later kan in overleg.
Ontbijt voor onze hotelgasten is er tussen 8:00 en 10:00 uur, eerder of later is enkel mogelijk na onderling overleg.

Kunnen we eerder inchecken dan 14:00 uur?

Eerder inchecken is af en toe mogelijk, maar omdat we altijd goed bezet zijn, meestal niet.
U kunt wel eerder de sleutel ophalen, bagage wegzetten, parkeren, genieten van koffie met vlaai of lunchen en een mooie wandeling ophalen.

Is er een lift aanwezig?

Hotel-Restaurant Vijlerhof is gevestigd in een historisch pand. Alle kamers zijn bereikbaar via een makkelijke trap met goede leuning. Helaas is er geen lift aanwezig. Indien gewenst, boeken wij u op aanvraag in op de eerste verdieping. Neem hiervoor contact met ons op of geef dit tijdens de online reservering aan in het opmerkingenveld.

Zijn honden toegestaan?

Ja, tegen een meerprijs van € 15,00 per dag (schoonmaakkosten) en alleen in overleg vooraf. In het restaurant enkel netjes onder tafel!

✔ Laagste prijsgarantie

Covid 19

Beste gasten,

Ons hotel is momenteel geopend.  Met onze Vijlerhof gastvrijheid zoals u gewend bent, maar dan net even anders! Volledig volgens de Covid-19 richtlijnen van het RIVM.

Als gast in ons kleinschalige hotel kunt u rekenen op:

– Gratis omboek- en annuleringsgarantie voor alle nieuwe reserveringen

– Veilige en snelle check-in op 1,5 meter afstand

– Grondig gedesinfecteerde kamers voor uw aankomst

– Extra reiniging van o.a. deurklinken, tafelkleden en stoelen volgens de RIVM richtlijnen

– Tafels in ons restaurant staan op minimaal 1,5 meter van elkaar

– Uw ontbijt serveren wij als een ontbijtpakket en kunt u op de kamer gebruiken

– Uw à la carte diner serveren wij to go en kunt u op de kamer nuttigen , zie www.vijlerhof.nl/afhaal voor alle opties, wij zorgen graag voor borden en bestek natuurlijk

– Op diverse plaatsen in het hotel zijn desinfectiemiddelen beschikbaar

– Onze medewerkers wassen meerdere malen per dag hun handen. Bij verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts blijven ze thuis.

– Wandel- en fietsroutes die u voeren naar mooie, minder bekende plekken in ons Heuvelland

– Bekijk onze tips met dingen die u in de omgeving van ons hotel wel kunt doen

Veel gestelde vragen rondom onze coronamaatregelen

Kom dus met een gerust hart genieten in ons hotel. Boek één van onze kamers of één van de aantrekkelijk geprijsde arrangementen!

Corona-aanpak Vijlerhof Restaurant- en terrasgasten:

– Koorts of verkouden? Neem uw verantwoordelijkheid en blijf thuis

– Ons restaurant is momenteel voor alle gasten gesloten

– Ons terras is momenteel voor alle gasten gesloten

Ondanks alle maatregelen zijn we blij om u te mogen ontvangen en er een zo prettig mogelijk verblijf van te maken !

Team Vijlerhof

FACEBOOK