Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoorden op vaak aan ons gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via +31 (0)43 306 1710 of info@vijlerhof.nl

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Alle voorwaarden kunt u lezen op de pagina Reserveringsvoorwaarden.

Kunt u rekening houden met mijn dieet (glutenvrij, etc. )?

Ja, natuurlijk. Wij zijn gewend om op maat te koken en nemen dan ook de menu’s met u aan tafel door. Zijn er zeer speciale wensen, geef deze dan vooraf aan ons door.

Speciaal voor gasten die glutenvrij moeten eten, beschikt het Vijlerhof ontbijtbuffet over een ‘glutenvrij hoekje’.

Wat is de samenstelling van de diners in de arrangementen?

Elke dag is er een wisselend menu. De menu’s worden met u aan tafel doorgesproken. Samen kijken we dan of er knelpunten zijn. Er is altijd wel een alternatief gerecht voor u.

Hoe laat kunnen we eten?

De dagmenu’s serveren wij tussen 17:00 en 19:30 uur, eerder of later kan in overleg.
Ontbijt voor onze hotelgasten is er tussen 8:00 en 10:00 uur, eerder of later is enkel mogelijk na onderling overleg.

Kunnen we eerder inchecken dan 14:00 uur?

Eerder inchecken is af en toe mogelijk, maar omdat we altijd goed bezet zijn, meestal niet.
U kunt wel eerder de sleutel ophalen, bagage wegzetten, parkeren, genieten van koffie met vlaai of lunchen en een mooie wandeling ophalen.

Is er een lift aanwezig?

Hotel-Restaurant Vijlerhof is gevestigd in een historisch pand. Alle kamers zijn bereikbaar via een makkelijke trap met goede leuning. Helaas is er geen lift aanwezig. Indien gewenst, boeken wij u op aanvraag in op de eerste verdieping. Neem hiervoor contact met ons op of geef dit tijdens de online reservering aan in het opmerkingenveld.

Zijn honden toegestaan?

Ja, tegen een meerprijs van € 15,00 per dag (schoonmaakkosten) en alleen in overleg vooraf. In het restaurant enkel netjes onder tafel!

✔ Laagste prijsgarantie

FACEBOOK